måndag 30 november 2015

Tillökning i ugglesläktet

Hade här i höstas en fundering om att jag skulle vara med på nån julmarknad med mina alster. Äsch, inte blev det nåt av det. Hann inte göra så mycket som jag hade tänkt. 
Herr och Fru Uggla tycks ha varit väldigt upptagna de också. Producerat en hel massa ungar har de. Så många att jag förde några till Kvinnobankens Popupaffär här i Jeppis för utplacering till andra familjer. 
Där är de i gott sällskap av annat hantverk och andra produkter som säljs till förmån för Kvinnobanken. Några silvriga ugglor, ett par små tavlor och lite andra betongsaker tog jag också dit. Kika gärna in där om du vill bekanta dig med Kvinnobankens fantastiska verksamhet, eller kanske bara kika på lite hantverk. Storgatan 15, är adressen. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar