fredag 13 februari 2015

Porträtt

Hej alla!

Har på sistone på facebook varit populärt att utmana sina konstnärsvänner och/eller konstnärliga vänner med att sätta upp bilder på sina konstverk. Brukar vanligtvis inte bry mig om alla möjliga och omöjliga utmaningar, som där förekommer. Allt från ta bild av din vänstra stortå till vilken mugg dricker du ur idag... Denhär gången nappade jag på, för tyckte det var roligt att se olika konstnärers alster. Själv lade jag upp bilder på olika porträtt jag gjort under årens lopp.
När jag nu en gång är i farten med fotosökande och -tagande så sätter jag bilderna hit också. Både nya och gamla alster.


Svarvit akrylmålning av Alex, 2015

Liten blyertsteckning av Hulda, 2015



 Tusch och färgpennsteckningar av Frodo och Gandalf, 2007

Kolteckning av liten dotter, 1999

Ifall nån blev inspirerad och vill beställa ett porträtt av något slag, eller nåt annat också såklart, så går det bra att kontakta mig. Lite andra exempel på vad jag gjort, hittar man om man söker under etiketten Tavlor. Skriv en kommentar eller meila mig på faster.fasansfull@gmail.com. 

Ha en skön weekend så syns vi sen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar