måndag 10 november 2014

Elljusstake

Hej igen!

Oj nej, tror ni kanske tröttnar på min aluminiumtejp. Men kan inte låta bli att visa hur den röda plastiga elljusstaken som jag skrev om i förra inlägget blev. Visst kan man tycka att den var fin som den var, om man gillar rött. Och i och för sig brukar det dyka upp små detaljer i rött här till julen, men nu ville jag testa hur den skulle bli med tejp och lite mål. Om det kliar i tejpfingrarna så hjälps det inte.





Jag blev nöjd. Nästan så jag börjar vänta på julen... Nej, bevars. Ska nog mera än en ljusstake till det.
Meeeen, suckade ena sonen. Måste du laga allt sådär? Allt, är väl att ta i?! Har ju bara gjort tre saker ännu. Ja ja, jag ska nog sluta. Men först tror jag att jag i smyg ska ta och tejpa hans cykel också. Fniss. Vad den andra sonen tyckte om det tejpade skåpet ids jag inte skriva här. Så bra med ärliga barn som vågar säga vad de tycker.

Ha en bra fortsättning på veckan!

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Var har du köpt tejpen? ^^

    SvaraRadera
  2. Tackar! :) Köpte på Hartman Järn, men finns nog i de flesta byggvaruaffärer. Är en sorts isoleringstejp. Roligt och spännande att se hur resultatet blir. Och lite beroendeframkallande... :) Lycka till!

    SvaraRadera