söndag 25 januari 2015

Ett år med blogg

God söndag alla!

Idag firar min blogg ettårsjubileum. Utan minsta pompa och ståt. Och utan desto mera reflektioner. Har inte nu just tid att begrunda ettårsdagen så mycket. Inte heller att bjuda på nån årskavalkad i bilder. Nån annan dag ska jag kanske ta mig en funderare. Ett år. Vad har det gett? Vad har det tagit? 85 inlägg... En hel massa bilder, ord och meningar. Till vilken nytta? Måste det vara nytta? Fortsätta? Sluta? 

"Firar" genom att krypa omkring på golvet och ibland stiga upp, sträcka på mig och så ställa mig upp på en stol. Jumppa i form av tapetsering. Vi är på gång med hallen. Jippii!

Tack alla ni som hängt med och läst under året! Hoppas ni fått ut nåt av det. En endaste liten gnutta inspiration till nåt projekt, ett litet fniss ibland eller så åtminstone glädjen av att se att det finns människor som är snäppet galnare än ni själva. 

Vi syns! 

2 kommentarer:

  1. Oikein paljon onnea 1-vuotiaalle! Blogiasi on mukava seurailla, joten jatka ihmeessä :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos paljon! :) Mukava kuulla, enköhän jatka ainakin jonkun aikaa...

      Radera