onsdag 23 april 2014

Påskbilder

Dethär inlägget skrev jag redan i måndags. När jag skulle publicera det så funkade plötsligt inte nätet mera. Nu känns påsken blott som ett avlägset, men trevligt minne. Kanske nån vill läsa i allafall? Varsågoda.  

Hoppas ni alla haft en bra påsk! Det har jag i allafall. Har fått umgås med familjen, föräldrar och släktingar. Och fanns nog, mitt tvivel till trots, mat kvar att handla i lördags. Påskhäxorna fick sitt godis och barnen sina påskägg. Frid och fröjd. :) Fint väder som lockade till lite trädgårdsjobb och terasskaffepauser har vi också haft. 




Stora sonen kom hem från studieorten och bröderna installerade sig i dotterns förra rum med sina datorer. Där satt de, dag och 
natt. Framför allt natt, och spelade. 





Långväga gäster hade vi också. Bagaren med familj. Lite spännande kan det tänkas vara att baka åt en bagare. Havrekakor med choklad, foccacia och en cheesecake blev det. Inget såklart mot hennes kreationer, men det tror jag inte hon väntade sig heller  :D



Och denhär lilla tjejen, är precis så rolig som hon ser ut! Så glad att vi fick träffa dem alla! Lillasystern var en helt ny bekantskap. Den nyaste i släktet. Att de tog sig tid att besöka gammelmoster! Vilken lyx! 

Här kan ni läsa om vår långväga gäst, om ni vill: http://www.saltvik.ax/month.con?artId=544

Ni hittar henne på facebook också; https://www.facebook.com/JohannasHembakta?fref=ts och såklart i hennes bageri på Åland. En bra orsak att åka till Åland! :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar