fredag 15 augusti 2014

Datortrubbel

Om ni tycker att jag varit väldigt osynlig här på sistone, så tycker ni alldeles rätt. Vår dator fick värmeslag och har varit ur funktion ett bra tag redan. Nästa vecka blir den kanske fixad. Nu smög jag mig in här på lillens dator när han är i skolan. När lillkissen är borta, dansar den stora gamla råttan på bordet... Trodde hon!! Nähä... Har fotat och tänkte visa åt er vad vi har fått, för det är en så cool grej. Och ni kan aldrig i livet gissa vad det är!! 

Men inte får jag fram nå foton här inte. Och jag vet nog hur man ska göra vanligtvis. Tro mig nu bara. Men nu finns det ju två skärmar här! Den jag nu tittar på och använt att surfa med lite här före, funkar perfekt. Sen är det dendär vänstra skärmen. Den förblir svart trots att strömmen är påkopplad och allt. Och jag är nästan säker att det är just på den, som bilderna skulle öppnas. Men icke sa nicke, där står den bara och flinar hånfullt och vägrar visa mig något alls. Och ännu mera hånfullt kommer ägaren att flina när jag försynt frågar, varför i hela !///"&"%#¤&"/(#!! jag inte kan få fram bilderna. Och så ber han mig snällt att GÅ BORT från hans dator och så trycker han väl på nån liten knapp och så öppnas den...

Och så känner jag mig som farbrorn här

Trevlig helg önskar jag er alla! Och nog ska det väl bli lite bilder också så småningom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar